Datum: Woensdag 10 december 2025
Tijd: Wordt later bekend gemaakt
Locatie: Wordt later bekend gemaakt
Waar draait deze cirkel om?
We onderzoeken hoe je duurzame verandering volhoudt in de praktijk. Hoe blijf je overeind in een weerbarstige context? De U-theorie vormt het fundament van deze fase – je leert jezelf en anderen in beweging te houden, met aanvullende werkvormen als design thinking en de Inner Development Goals.
Jouw winst
In deze cirkel ontwikkel je je als interne veranderaar: iemand die verbindt, versterkt en vooruit helpt – ook als het moeilijk wordt. Je ontwikkelt vaardigheden in veerkracht, empathisch leiderschap, teamontwikkeling en het bouwen van netwerken binnen het circulaire ecosysteem.
Wie leiden deze cirkel?

Leoni Huisman is de oprichter van een creatieve studio, gespecialiseerd in branding, marketing en communicatie. Met meer dan 25 jaar ervaring in de creatieve industrie werkt zij voornamelijk met missiegedreven organisaties en merken die zich inzetten voor duurzaamheid en maatschappelijke impact. Haar werk richt zich onder andere op sectoren zoals mode, food, female empowerment, finance, ngo’s en impactbureaus.
Gedurende 18 jaar was Leoni Head of Styling en Brand Lead bij G-Star Raw. Ze heeft ruime ervaring met duurzaamheidscampagnes en werkte als interim-manager aan veranderings- en transitieprocessen binnen organisaties, merken en onderwijsinstellingen. In 2020 publiceerde zij een boek over het verminderen van kledingconsumptie. Daarnaast schrijft zij regelmatig columns voor Elle Magazine over dit onderwerp, is actief als toezichthouder in meerdere raden van toezicht en geeft – wanneer haar agenda het toelaat – les als gastdocent aan kunstacademies.
LinkedIn

Maericke van der Burg is een strategische marketeer die merken bouwt vanuit betekenis en maatschappelijke relevantie. Ze gelooft dat sterke merken niet alleen winst maken, maar ook waarden uitdragen die mensen verbinden. Gedreven door een heldere purpose vertaalt ze merkessentie naar impactvolle innovaties en duurzame groei.
Bij Verstegen werkte ze mee aan transformatieve marketingprojecten met als doel het bedrijf te positioneren als koploper in duurzame voedselproductie. Ze combineert analytisch vermogen met creatief leiderschap en beweegt soepel tussen strategie en uitvoering.
Haar stijl kenmerkt zich door empathisch leiderschap, eigenaarschap en het vermogen om teams in beweging te krijgen rond een gedeelde missie. Maericke durft fundamentele vragen te stellen en zet merkactivatie in als hefboom voor maatschappelijke impact. Ze werkt op het snijvlak van marketing, innovatie en duurzaamheid, waar ze purpose inzet als kompas voor keuzes. In alles wat ze doet staat échte waardecreatie centraal — voor mensen, merken én maatschappij. Daarmee is ze een marketeer die niet alleen merken versterkt, maar ook toekomstbestendig is en de bedrijven waar ze onderdeel van is, mooier achterlaat voor volgende generaties.
LinkedIn

Mijke Linssen is systemisch trainer, teamcoach en improvisatieactrice. Vanuit haar achtergrond als dramatherapeut en ervaring in terugspeeltheater begeleidt ze mensen op een speelse en authentieke manier bij het doorbreken van blokkades en hardnekkige patronen.
Ze werkt graag met Theory U en Social Presencing Theater, methodieken waarmee ze vanuit ‘niet-weten’ ruimte maakt voor wat wil ontstaan. Als improvisatieactrice bij Soulplay is Mijke sterk verbonden met haar lichaamswijsheid – een kwaliteit die ze inzet om mensen en organisaties te helpen meer contact te maken met hun eigen intuïtieve weten en nieuwe mogelijkheden.
Voor diverse organisaties ontwierp en begeleidde Mijke, samen met andere collega’s, innovatieve trajecten met Theory U en Social Presencing Theater. Ze werkt met vertraging om te versnellen en zet verbeelding en lichaamswijsheid in voor betekenisvolle verandering. Mijke houdt van diepgang en resultaat en helpt mensen voorbij woorden écht in beweging te komen.
LinkedIn