Datum: Woensdag 19 november 2025
Tijd: Wordt later bekend gemaakt
Locatie: Wordt later bekend gemaakt
Waar draait deze cirkel om?
Je leert hoe je mensen meekrijgt in circulaire verandering, zowel binnen als buiten je organisatie. We behandelen storytelling, framing, stakeholderdialogen. Je oefent met het overbruggen van weerstand, het bouwen van vertrouwen en het creëren van draagvlak.
Jouw winst
Als betekenisvolle verhalenverteller maak je duurzaamheid tastbaar, inspirerend en relevant. Je verbindt emotie aan strategie, en voorkomt greenwashing door eerlijk en doordacht te communiceren. Zo breng je beweging op gang die niet alleen goed voelt, maar ook klopt.
Wie leiden deze cirkel?

Marjolein Slaats is een bevlogen ‘hands-on’ marketeer met een passie voor duurzame groei en merken die écht impact maken. Ze heeft een brede ervaring opgedaan bij internationale Corporates (profit en non-profit), e-commerce en ondernemende familiebedrijven.
Door al meer dan 25 jaar inspirerende brands samen met enthousiaste teams te bouwen (zoals L’OREAL, Douwe Egberts, Heinz, Fatboy etc) is ze gewend om vanuit de essentie van een merk, krachtige merkpositioneringen, innovaties of onderscheidende (digitale) campagnes te realiseren en conversie te verhogen.
Als ‘groene’ marketeer heeft ze de laatste jaren merken gebouwd met niet alleen een ‘me-benefit’ (voor de consument), maar ook een ‘we-benefit’ (voor een betere wereld), zoals Tony’s Chocolonely, Zonnatura en elho. Met een flinke dosis veerkracht en enthousiasme heeft ze menig stakeholder weten te overtuigen om deze purpose brands met de juiste story intern & extern te boosten.
Juist als ‘groene’ marketeer ben je intern & extern de bron van inspiratie. Daarom is Marjolein continue bezig te vernieuwen en verdiept zij zich op dit moment als AI explorer hoe je AI slim inzet om marketing teams & impact brands verder te laten groeien.
LinkedIn

Anne Slaats is Brand Manager bij Brabantia (B Corp), het internationale merk voor mooie, slimme én duurzame huishoudelijke producten. In deze rol geeft ze vorm aan de merkstrategie en vertaalt ze deze door naar campagnes en stakeholdercommunicatie. Anne is een allround marketeer met een passie voor design en duurzaamheid. Ze studeerde Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft.
LinkedIn

Talita Kalloe is auteur van het boek Sustainable Storytelling, journalist en oprichter van Soul Stores. Bekend om haar persoonlijke en intuïtieve benadering, haar deskundigheid en haar holistische visie op duurzaamheid, weet Talita menselijke waarden als kwetsbaarheid en compassie naar businessniveau te vertalen.
Ze adviseert bedrijven en ondernemers in het authentiek, geloofwaardig en helder communiceren over duurzaamheid, vanuit hun zuivere (levens)missie. Daarin nodigt ze mensen uit om verder te denken dan enkel het verminderen van impact, maar te streven naar positieve impact, herstel en heling.
In haar lezingen inspireert ze mensen om hun eigen cirkel van impact te verkennen vanuit de overtuiging dat de meest oprechte en zuivere verhalen van binnenuit komen. Dagelijks inspireert ze duizenden mensen tot bewust en duurzaam leven via haar online kanalen en haar online magazine Soul Stores.
LinkedIn